Atenció al ciutadà

Atenció al ciutadà

Informació sobre temes Tributaris:

Els informem que el canal telefònic d'Atenció al Contribuent 963000500 no estarà disponible durant el dia de hui per una avaria telefònica. Disculpen les molèsties.

 

Poden contactar amb Diputació de València a través del Servei de Centraleta i s'intentarà transferir l'anomenada al departament corresponent. Centraleta: 963882500

 

Oficina d'Atenció al Ciutadà:

Estem en la C/ Serrans núm. 2, València. El nostre horari d'atenció és de dilluns a dijous de 9 a 17h. i els divendres de 9 a 14h. Excepte en els mesos d'estiu en què l'horari serà de dilluns a divendres de 9 a 14h (juny, juliol, agost i setembre).

I del 22 de desembre al 5 de gener,  l'horari serà de dilluns a divendres de 9 a 14h. L'horari del Registre General serà de dilluns a divendres de 9 a 14h. I els dissabtes de 9 a 13 h.

 

La Diputació li inform@:

La Diputació de València li informa en labatliarespon@dival.es

 

Informació Telefónica:

Pot cridar-nos al 96 388 25 25. El nostre horari d'atenció és ininterromput de 8 a 21h., de dilluns a divendres. Excepte en el mes d'agost, en el que l'horari serà de dilluns a divendres de 8 a 14 h.

I del 22 de desembre al dia 5 de gener, de dilluns a divendres de 8 a 15 h.

 

Atenció telefónica: 963000500

Correu: atencionalcontribuyente@dival.es

Atenció electrònica: Oficina Virtual del Contribuent (OVC)

Atenció presencial: Oficines d'atenció al contribuent

Del 22 de desembre al 5 de gener, l'horari serà de 9 a 13,30 h en atenció presencial i de 9 a 14 h en atenció telefónica.

Imatge tornar enrere