Llista de comprovació

Quan es fan les peticions, és important apuntar tota la informació necessària i els requisits tècnics que permetran satisfer la necessitat de la forma més eficient i adequada, i complir amb els terminis de lliurament prevists.

Recordeu indicar clarament els aspectes següents:

- ¿Quin article sol·licite? Indiqueu clarament el tipus d’article que sol·liciteu, per exemple: carpetes, DIN A4 preimprés, targetes de visita, tríptics, quadríptics, revista, llibre, etc.

- ¿Quantes unitats necessite? Tingueu en compte que podrem imprimir més unitats de les sol·licitades quan, en determinades circumstàncies, les característiques tècniques del treball així ho justifiquen. En qualsevol cas, les unitats indicades en la valoració estadística remesa al seu servei farà sempre referencia al sol·licitat.

- ¿Hi ha una data límit? És importantíssim que ens comuniqueu la data de lliurament en els treballs inajornables (per a esdeveniments, exposicions, etc.) També podeu contactar amb nosaltres per a avançar-nos el treball, encara que no disposeu dels arxius o les dades finals de la comanda. D’aquesta manera podrem programar-los amb l’antelació suficient i complir així amb terminis de lliurament ajustats. Agraïm que tingueu en compte que el nostre treball comporta tasques de manipulació que requereixen un temps suficient per a oferir un resultat de qualitat.

- ¿Ja ho he sol·licitat amb anterioritat? Si ja heu fet una comanda anterior del mateix article, és important que ens indiqueu l’ordre d’impremta, o almenys que ens faciliteu la informació que ens permeta localitzar el material gràfic i les característiques tècniques del treball a repetir.

- ¿Quin tipus de paper? Indiqueu, si el coneixeu, el tipus de paper que hem d’utilitzar. Recordeu que podem d’ajudar-vos en l’elecció de materials, vos donem consell i mostres o catàlegs per a aconseguir el resultat més satisfactori.

- ¿Quina manipulació requereix el treball? Indiqueu les característiques de l’acabament del treball, com ara el tractament de les cobertes, el tipus d’enquadernació, la forma dels plegats, etc.

- ¿Com lliurarem els productes acabats? Indiqueu si teniu algun requisit sobre l’empaquetat (caixes, retractilat, palets) o sobre la distribució dels treballs (adreça de lliurament, persona de contacte, etc.).

- ¿On lliurarem els productes? Disposem d’un servei de missatgeria que pot fer l’enviament a València, però cal consultar per a localitats properes.

- ¿Disposeu d’arxius informàtics amb els dissenys a imprimir? Si ens remeteu arxius informàtics, és important que n’observeu els requisits tècnics. Podeu consultar-los ací.

- ¿Quant costen els productes sol·licitats? No tenen un cost imputable als serveis de la Diputació, però remetrem una valoració estadística dels treballs i els subministraments mensuals realitzats, per a disposar d’un control del material sol·licitat i lliurat.

No dubteu a contactar amb el personal tècnic de la impremta; estem al vostre servei per a aconseguir el resultat òptim que satisfaça les vostres necessitats.

Imatge tornar enrere